Jacek i Agatka

Kategorie

Producenci

eBiuletyn-Newsletter

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO „ Jacek i Agatka”

Obowiązuje  od 25.12.2014r.

 

I. Strony i przedmiot umowy

 

1. Stroną dokonującą sprzedaży jest sklep internetowy znajdujący się pod adresem  www.agatkaijacek.pl zwany w dalszej części Sklepem  prowadzony przez PHU „Akvatoris” Spółka Jawna  M. Zioło i Inni   42-256 Olsztyn, ul. Niedźwiedzia 4 zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000077850  w Sądzie Rejonowym w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

 NIP: 573-10-37-641  REGON: 150146799

Rok założenia: 1996

Miejsce prowadzenia działalności :

42-200 Częstochowa ul. 1 Maja 21

 

2. Stroną dokonującą  zamówień i zakupów może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna zwana dalej Klientem.

3. Do skutecznego złożenia zamówienia w sklepie internetowym  agatkaijacek.pl niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800x600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet Explorer (wersja >= 6.0), Mozilla Firefox, Opera) a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.

 

4. Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie i przedstawione na stronie www.agatkaijacek.pl.

5.Ceny wszystkich produktów są wyrażone  w złotych i zawierają w sobie podatek VAT.

6. Ceny podane w Sklepie nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (art.71 KC) lecz propozycją sprzedaży.  W związku z tym nie możemy zagwarantować ,że podane przez nas ceny oraz opisy nie są wolne od błędów, dlatego ewentualne nieprawidłowości nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń. 

7.Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych produktów do oferty, przeprowadzania na stronach sklepu akcji promocyjnych.

8. Sklep oświadcza, że towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego agatkaijacek.pl są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta oraz posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo atesty.

9. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sklep niezwłocznie zawiadomi o tym Klienta. W przypadku dokonania zapłaty przez Klienta zwróci mu całą otrzymaną od niego sumę pieniężną , za brakujący towar lub za całość zamówienia – jeśli taka będzie decyzja Klienta.

 

 

II.  ZAMÓWIENIA

 

1.  Klient wyraża zamiar zakupu towaru w Sklepie poprzez złożenie zamówienia

             za pomocą formularza znajdującego się na stronie Sklepu.

1.  Zamówienia można składać 24 godz. na dobę przez cały rok

2.  Minimalna wartość zamówienia wynosi  1 zł

3.  Każde zamówienie złożone w sklepie musi zostać potwierdzone przez Klienta. W przypadku braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e – mail  w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, zmówienie zostanie anulowane. Przedstawiciel Sklepu może również potwierdzić zamówienie kontaktując się telefonicznie z Klientem

4.  W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących złożonego zamówienia Sklep zastrzega sobie prawo  do wstrzymania realizacji zamówienia lub jego modyfikacji. O wszystkich zmianach Sklep zobowiązuje się powiadomić Klienta.

5.  Towary oznaczone na karcie produktu jako dostępne wysyłamy w ciągu od 1 do 3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia.

Przy produktach oznaczonych oczekiwanie na dostawę nie gwarantujemy dostępności. Dostępność na daną chwilę można sprawdzić telefonicznie lub e – mailem.

Przy produktach oznaczonych zadzwoń należy skontaktować się ze sklepem. Mogą one wymagać 100% przedpłaty.

1.  Przy płatności przelewem wysyłka jest realizowana po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto.

 

 

III  DOSTAWA

 

Dostawy realizowane są na terenie całego kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD lub firmy Patron Service. Czas dostawy jest niezależny od Sklepu, i nie powinien być  w typowym przypadku dłuższy niż 3 dni robocze.

Pokrywamy koszty wysyłki wyłącznie przy zamówieniach internetowych powyżej 1000,-zł , które można spakować w jedną paczkę o wadze do 30kg.

 

Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

Większość towarów znajduje się w naszym sklepie , dzięki czemu towary zamówione do godz. 12.00 mogą być wysłane nawet tego samego dnia.

 

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon fiskalny, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę imienną lub fakturę VAT. 

 

Prosimy o sprawdzenie przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki , braków ilościowych należy  poinformować niezwłocznie Sklep.

 

IV. FORMY PŁATNOŚCI

 

W trakcie składania zamówienia Klient określa formę płatności za zamówiony towar.

 

1.  Płatność za pobraniem – opłatę za zamówiony towar Klient dokonuje przedstawicielowi firmy spedycyjnej.

W przypadku zamówienia powyżej 1000,- zł Klient nie ponosi kosztów wysyłki, jeżeli wymiary przesyłki należą do standardowych przyjętych przez spedytora, a waga nie przekracza 31 kg.

 

1.  Płatność przelewem – opłaty dokonuje Klient po otrzymaniu od Sklepu e – maila z informacją , że zamówienie zostało skompletowane i oczekujemy na przelew.

Niezbędne jest podanie  w tytule płatności numeru zamówienia lub adresu       mailowego ( w przypadku zamówienia mailem) . Towar zostanie wysłany lub wydany w siedzibie firmy po wpłynięciu kwoty zgodnej z zamówieniem na konto :

19 1240 1213 1111 0000 2379 8467

Bank Pekao SA Oddział Częstochowa

 

3. Płatność gotówka lub kartą w siedzibie firmy

42-200 Częstochowa

ul. 1 Maja 21

 

  

 

Koszty  wysyłki towaru w ramach  sklepu dla przesyłek w Polsce wynoszą  :

Rodzaj przesyłki

Sposób dostawy

Wartość zamówienia

Forma płatności

Koszt dostawy

 

Waga :

do 20 kg

Kurier DPD

Zamówienie do 1000 zł

przedpłata

24 zł

za pobraniem

30 zł

Zamówienie pow. 1000 zł

dowolna

0 zł

 

Waga  :

21 - 31 kg

Kurier DPD

Zamówienie do 1000 zł

przedpłata

30 zł

za pobraniem

36 zł

Zamówienie pow. 1000 zł

dowolna

0 zł

Waga :

31 – 50 kg

Kurier DPD

Zamówienia do 1000 zł

przedpłata

50 zł

pobranie

56 zł

Zamówienia pow. 1000 zł

dowolna

50 zł

Dowolna przesyłka

w obrębie Częstochowy

 

Transport własny

Zamówienie pow. 150 zł 

dowolna

0 zł

 

 

V. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA , ZWROT TOWARU

 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wejścia w posiadanie rzeczy przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od wejścia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.

Aby skorzystać z takiego prawa Kupujący zobowiązany jest poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając jednoznaczne oświadczenie, które może zostać na przykład wysłane pocztą na adres:

PHU „Akvatoris”  Sklep „Jacek i Agatka”

Ul. 1 Maja 21

42-200 Częstochowa

 może to także zrobić drogą mailową na adres sklep@agatkaijacek.pl   poprzez wypełnienie formularza  - "Odstąpienie od umowy w 14 dni".

 

Wzór  formularza odstąpienia od umowy do pobrania:TUTAJ

 

 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można również złożyć przy wykorzystaniu formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta, jednak nie jest  to obowiązkowe.

Jeżeli Klient skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sklep prześle Klientowi  niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną).

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient będący konsumentem wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Klientowi  wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

 Zwrotu płatności Sklep dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodzi się na inne rozwiązanie.

W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności przez Sklep. Sklep ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy .

 

 Zwracaną w związku z odstąpieniem od umowy rzecz należy odesłać lub przekazać na adres:

PHU „Akvatoris”  Sklep „Jacek i Agatka”   ul. 1 Maja 21  42-200 Częstochowa

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

 Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w związku z odstąpieniem od umowy.

 

Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część). Zaleca się należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Klient  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenia wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W razie zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy lub dostarczenia jej w stanie niekompletnym Sklepowi  przysługuje prawo do dochodzenia od Klienta  odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa.

10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach wymienionych w art. 38 pkt 1 – 13 ustawy o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku umowy:

§ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

§ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

§ w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

 

 

VI. REKLAMACJE 

Prosimy o sprawdzenie stanu każdej przesyłki!  W przypadku uszkodzeń prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się ze Sklepem.

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować się z naszym sklepem.

 

Podstawą reklamacji jest paragon fiskalny, faktura imienna, faktura vat, potwierdzenie przelewu lub potwierdzenie zapłaty kartą kredytową/płatniczą.

 

Towary objęte gwarancją producenta mają dołączoną kartę gwarancyjną, która  wraz z dowodem zakupu  stanowi  podstawę do reklamacji.

W przypadku stwierdzenia , że produkt jest uszkodzony prosimy o kontakt telefoniczny, e-meilowy, lub inny. Po otrzymaniu informacji skontaktujemy się z Państwem celem ustalenia dalszego sposobu załatwienia reklamacji.

Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe , posiadają wymagane atesty i zezwolenia dopuszczające do obrotu na terenie Polski,  i są objęte rękojmią na wady ukryte.

Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.

Dokumenty nadania paczek Sklep przechowuje 3 miesiące. Po tym terminie nie będzie uwzględniania reklamacja nieotrzymania paczki.

 

 

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

PHU AKVATORIS  zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą nabywcy przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

 

Wszystkie zebrane dane są przechowywane z należytą starannością., w żadnym wypadku nie przekazujemy Twoich danych osobowych podmiotom innym niż wymienione poniżej:

 

Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.

 

Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z

tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych

towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

Dane są przekazywane dobrowolnie.

 

Z uwagi na współpracę w zakresie Programu Zaufanych Opinii Państwa adres email będzie udostępniony firmie CENEO SA. „Wyrażam zgodę na przekazanie mojego adresu e - mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu oraz na przetwarzanie przez Sklep oraz Ceneo SA, moich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).”

Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia zalogowania się do naszego systemu.

 

Aby skorzystać z niektórych funkcji naszego sklepu trzeba się zarejestrować.

Podczas rejestracji pytamy o podstawowe dane takie jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz adres e – mail. Można  też podać dodatkowe dane takie jak adresy komunikatorów, oraz imiona i daty urodzin dzieci.

W przypadku firm trzeba będzie podać: nazwę firmy, NIP, adres siedziby, imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e – mail. Wymagamy również przesłania kopii dokumentów rejestracyjnych (wpis do ewidencji lub KRS, NIP, Regon).


Informacje uzyskane w ten sposób przechowywane będą w bazie w celu łatwego i szybkiego ponownego dokonania zakupu.


Płatność kartą lub przelewem on – line odbywa się na bezpiecznym (szyfrowanym) serwerze serwisu Platnosci.pl. Nasza firma nie posiada dostępu do numerów kart, okresów ważności i kodu cvv. Przed dokonaniem zakupu zawsze będziesz mógł wybrać najwygodniejszą formę płatności.

 

 

VIII. POSTANOWIENIA KONCOWE

 

1.Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

2.We wszelkich sprawach nie uregulowanych w powyższym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz innych odpowiednich ustaw.

2.Wszelkie wątpliwości wynikające z interpretacji Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający zgodność Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.

3.Wszelkie spory wynikające z realizacji Zamówienia, w przypadku braku polubownego rozwiązania, będą rozpatrywane przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.

 


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

jest pusty

Nowe produkty

Aktualnie brak nowych produktów

Promocje

Aktualnie brak promocji